Creeaza un Landing page de nota 10!

 

Tot mai populare in ultimii ani, Landing Page-urile sunt nelipsite din strategiile de promovare ale marketerilor. De ce? Pentru ca este locul unde ai ocazia sa convertesti vizitatorul in cumparator. Aceasta pagina care se mai numeste si “pagina de vanzare” este strategic structurata cu CTA-uri puternice si informatii targetate pe o anumita categorie de piata. Tocmai de aceea, in momentul construirii mesajelor trebuie sa ai grija sa nu te abati de la ceea ce raspunde stric nevoilor publicului vizat.

Gandeste-te la acest Landing page ca la un agent de vanzari de al tau disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, deoarece trebuie sa prezinte oferta intr-un  mod atat de convingator, incat sa se finalizeze cu o vanzare.

Totusi ca aceasta pagina sa iti aduca rezultatele sperate, trebuie sa fie una destul de buna. Iar pentru asta ti-am pregatit cateva indicatii dupa care sa te ghidezi in construirea paginii tale de vanzare.

  1. Prezinta o oferta simpla si coerenta

Asa cum sugereaza si denumirea, un Landing page trebuie sa ofere ceva, evident in schimbul la altceva. Spre exemplu: te abonezi la Newsletter si poti descarca gratuit un e-book, completezi un formular si primesti o analiza a site-ului tau sau completezi un formular in schimbul unei reduceri.

  1. Scrie un titlu convingator si irezistibil

Titlul este primul mesaj care starneste interesul vizitatorului. Ai grija sa mentionezi in titlu scopul principal al landing page-ului plus termenul de gratuit sau reducere in cazul in care oferi sau foloseste un titlu cu numele produsului si mai jos explica despre ce este vorba.

  1. Beneficiile

Din moment ce am reusit sa atragem atentia vizitatorului si sa ii starnim interesul pentru a ramane in continuare pe pagina noastra, acum este momentul sa vorbim despre el si nu despre noi. In primul paragraf dupa titlu, indicat este sa evidentiem care sunt beneficiile lui, ale vizitatorului daca achizitioneaza produsul/serviciul nostru.

  1. Informatie structurata si usor de citit

“Rabdarea este o mare virtute si nu toata lumea o are”. E bine de luat in considerare aceasta zicala cand incepem sa facem descrierea produsului /serviciului pe landing page. Evita crestere bounce rate-ului printr-un text simplu, concis in care sa evidentiezi aspectele cele mai importante prin cuvinte bolduite sau scrise cu caractere mari, imparte textul pe coloane, cu bullet-uri si cat mai aerisit pentru a fi usor de urmarit.

 

  1. Inserarea formularului de comanda/ inscriere/ descarcare

Daca landing page-ul tau are si scopul de a genera mai multe lead-uri este mai mult decat bine-venit un formular. Important este sa fie scurt si sa solicite doar informatii de baza: nume, prenume, adresa de email. Nu te impacienta ulterior dupa finalizarea deciziei de cumparare vei avea ocazia sa obtii si mai multe informatii despre clientii tai.

Dar unde este cel mai potrivit loc pentru formular? In partea dreapta pentru a evita actiunea de scroll a vizitatorului. Insa, daca design-ul paginii nu permite il puteti pozitiona in subsolul paginii cu conditia sa va asigurati ca aveti elemente inserate pentru a-l evidentia.

  1. Butoanele de call to action

Landing page-ul tau nu trebuie sa arate ca o pista de avion. Se impune utilizarea unui singur buton de CALL TO ACTION prin intermediul caruia sa transmiti direct utilizatorului ce actiune doresti de la el.

  1. Imaginile/video-urile

Cu un impact puternic in decizia de cumparare a vizitatorului acestea nu trebuie sa lipseasca. Afiseaza imagini relevante ale produsului/serviciului pe care vrei sa il vinzi sau un video care sa-i reaminteasca la final actiunea pe care trebuie sa o faca. Demonstreaza-i clientului ca te implici si iti pasa si cu siguranta nu va ramane indiferent eforturilor tale.

Si pentru ca nu urmarim doar sa facem aceasta pagina si gata, ci vrem sa o si crestem frumos, incheiem cu cateva sfaturi de luat in considerare:

  • Landing page-ul trebuie sa aiba acelasi design cu site-ul. Vizitatorul nu trebuie sa uite de la cine achizitioneaza produsul/serviciul.
  • Promptitudinea in oferirea unui raspuns la solicitare clientului este vitala! In jumatate de ora, maxim o ora trebuie sa oferi un raspuns daca nu risti sa il pierzi.
  • Directioneaza vizitatorul pe o pagina de multumire. Astfel iti creezi noi posibilitati de colaborare iar disponibilitatea clientului pe viitor va fi mult mai mare.

EVOMARK companie dedicata succesului afacerii tale, transforma oportunitatile in rezultate! Te asiguram ca recompensele vor fi cel putin pe masura investitiilor.

 
 

 

eBook Gratuit. Maximizează-ți Profitul Online

Află cum să-ți crești rata de conversie, să vinzi mai mult și mai profitabil în afacerea ta.

Descarca eBook

 
SOLICITA OFERTA