Stii cum sa iti evaluezi corect site-ul din punct de vedere SEO?

 

Cunosti site-uri  de succes care stau mereu pe prima pagina in motoarele de cautare? Cu siguranta, da! Afla ca secretul din spatele acestui succes tine in mare parte de o buna optimizare SEO.

Optimizarea unui site si mentinerea acestuia pe prima pagina, fara investitii colosale, este pentru multi o mare bataie de cap. Partea buna, in cazul in care site-ul tau este fericitul beneficiar al unui SEO “ca la carte” este ca in timp, pe masura ce Google face vizitele de rigoare si site-ul se “maturizeaza”, aduce rezultate bune si nu se opreste din crescut cum este in cazul SEO-lui platit.

Printre elementel esentiale care influenteaza pozitionarea site-ului tau in motoarele de cautare se numara H1 – titlul paginii, H2 – subtitlul paginii, meta description si nu in ultimul rand continutul.

Astfel, in cazul in care vrei sa stii cum se pozitioneaza site-ul tau din punct de vedere SEO sau daca agentia care se ocupa de acest task isi desfasoara activitatea corespunzator, ai la indemana o varietate de tool-uri gratuite care iti pot oferi o analiza imediata:

O alta modalitate pentru a verifica daca site-ul tau este corect optimizat, consta in analiza manuala a unor factori care te pot ajuta sa fii cel putin cu un pas inaintea concurentei:

  1. Cuvinte cheie reprezentative pentru fiecare pagina in parte – pentru a vedea daca site-ul tau are asa ceva apesi CTRL + U, dupa care CTRL + F si cauti cuvintele cheie – keywords.
  2. Fiecare pagina trebuie sa aiba titlul ei deoarece reflecta continutul paginii. In caz contrar, daca iti apare acelasi titlu la fiecare pagina si continutul este diferit risti sa fii penalizat de catre Google. Pentru a afla acest lucru, accesezi site-ul tau si la fel ca mai sus CTRL + U, dupa care CTRL + F si cauti dupa “title”.
  3. In functie de structura site-ului exista pagini care trebuie idexate in Google si pagini care nu trebuie indexate, dintre acestea amintim: paginile de termeni si conditii, paginile cu variante de filtrare, precum si cele de tip contul meu. Apasand aceeasi combinatie de taste enuntata mai sus cauti dupa termenii – follow, nofallow, index sau noindex si vezi care pagini sunt sau nu indexate.
  4. Pentru o buna pozitionare in Google este important sa ai cat mai multe pagini indexate. Insa, mult mai important decat numarul acestora este continutul relevant si cuvintele cheie in comparatie cu concurenta. Daca vrei sa verifici nu trebuie decat sa scrii adresa site-ului tau fara www in motorul de cautare Google si se va afisa o lista cu rezultate despre site-ul tau.
  5. Periodicitatea adaugarii de continut nou pe site contribuie la o idexare mai buna in motoarele de cautare. Dupa aproximativ 5 zile de la publicarea noului continut intra pe Google si cauta-l: scrie adresa site-ului tau fara www dupa care cuvintele cheie ale continutului tau recent uploadat.

Statistic vorbind, doar primele cinci rezultate din motoarele de cautare prezinta interes pentru cel care cauta produsul/serviciul tau. Prin urmare, este vital ca site-ul tau sa fie corect optimizat SEO. O vizibilitate sporita iti garanteaza cresterea ratei de conversie. Afla daca site-ul tau este corect optimizat SEO, utilizand tool-urile si modalitatile enuntate anterior sau lasa-ne pe noi sa ne ocupam de expertiza site-ului tau.

 
 

 

eBook Gratuit. Maximizează-ți Profitul Online

Află cum să-ți crești rata de conversie, să vinzi mai mult și mai profitabil în afacerea ta.

Descarca eBook

 
SOLICITA OFERTA