7 avantaje ale promovarii prin Facebook Ads

 

Pana acum cativa ani numarul redus de utilizatori de pe internet nu incuraja alocarea de bugete pentru promovarea online, fiind mai mult privita ca o actiune optionala. Paradoxal, in prezent bugetele alocate pentru promovarea in mediul online le-au egalat pe cele din mediul offline, ba mai mult in unele tari chiar le-au depasit. Si nu e de mirare. Astazi, totul se petrece in mediul virtual. Socializam online, desi pe strada poate nici nu ne salutam, nu mai mergem in librarii sa citim carti pentru ca le gasim online, nu ne mai intalnim sa “punem tara la cale” ne trimitem emailuri, ce sa mai zicem de cumparaturile online care cresc vazand cu ochii de la o zi la alta.

Una din cele mai renumite si utilizate retele de socializare care ne ofera cea mai mare vizibilitate in mediul online este Facebook. Numai in Romania inregistreaza un numar de 9.600.000 de utilizatori. De la mic la mare, cu totii avem un cont de facebook pe care il accesam zilnic si petrecem ore in sir pentru a comunica, pentru a ne juca sau pentru a vizualiza diverse.

 O premisa excelenta pentru toate companiile, de la cele start-up, pana la cele de renume. Facebook ajuta utilizatorii sa intre in legatura cu afacerea ta, iar prin intermediul campaniilor Facebook Ads afacerea ta devine mai vizibila si ii creste notorietatea. Influenta campaniilor Facebook Ads este considerabila pentru cresterea si dezvoltarea afacerii, dar si pentru mentinerea relatiei cu clientii. Astfel, daca nu te promovezi pe Facebook risti sa pierzi o piata importanta.

Printre avantajele oferite de campaniile Facebook Ads se numara:

  1. Targetarea precisa a publicului tinta

Criteriile de selectare a publicului tinta disponibile, permit restrangerea audientei la care intentionezi sa fie livrat setul tau de reclame in functie de:  sex, varsta, interese, nivel de studii, locatie geografica, stare civila etc. In acest context  sansele de atingere a obiectivului setat initial cresc din start.

  1. Campania ta ajunge doar catre persoanele interesate de produsele sau serviciile tale.

Astfel, eviti sa “arunci banii pe fereastra”. Spre exemplu daca detii un site de articole de imbracaminte pentru doamne vei selecta la audienta femei cu varsta cuprinsa intre limitele care se adreseaza produsele tale si ale caror interese includ “cumparaturi si moda”.

  1. Un alt avantaj, deloc de ignorat este faptul ca Facebook Ads este cea mai ieftina metoda de promovare platita. In comparatie cu alte platforme, spre exemplu AdWords, unde costurile per clic sunt de 10-20 de ori mai mari, iar selectarea profilului este in functie de ceea ce ei cauta si nu de interesele lor.
  2. Control absolut asupra bugetului investit.

    Ai posibilitatea sa setezi bugetul pe care doresti sa il aloci campaniei, iar plata se face doar in momentul in care cineva interactioneaza cu anuntul tau. De asemenea poti opri si relua campaniile in orice moment.

  3. Rezultate masurabile in timp real – urmaresti cu usurinta costul, performanta si ROI-ul

Indiferent de bugetul pe care il alocam in campaniile de promovare cu totii ne dorim sa obtinem rezultate vizibile, cat mai curand daca se poate. Facebook Ads ne permite sa vedem in mod clar care sunt cheltuielile si care sunt rezultatele in urma investitiei inca din primele zile. Urmarind indicatori relevanti, precum: numarul de clic-urile catre site-ul web, comenzile, costul per clic, like-urile, distribuirile si comentariile vei putea vedea care este impactul setului de reclame si il vei putea optimiza constant pentru imbunatatirea rezultatelor finale.

  1. Convertesc instant.

Nu trebuie sa astepti saptamani pentru a vedea primele rezultate! Reclamele platite ajung imediat in news feed-ul utilizatorilor targetati, in aplicatii sau in partea din dreapta a ecranului, iar cei care sunt online incep sa reactioneze imediat prin intermediul celor 5 butoane disponibile, share-uri sau comment-uri.

  1. Iti extinzi promovarea atat cat vrei.

Astfel, daca iti doresti sa iti promovezi produsele/serviciile la nivel national sau chiar global nu te impiedica nimic.

Pentru a vinde sau a fi prezent in alte orase sau tari nu este necesar sa fii si fizic prezent. Facebook iti ofera posibilitatea oricand doresti sa iti testezi produsele/serviciile pe alte piete printr-o simpla selectare a audientei demografice.

Desi, Facebook Ads este cel mai puternic si econom instrument de publicitate, inca sunt multe companii care nu il utilizeaza, sau cel putin nu la adevarata capacitate. Inainte de realizarea unei campanii prin Facebook Ads, trebuie clar stabilit obiectivul, publicul tinta si care sunt persoanele care au nevoie de produsul/serviciul pe care il oferim. Stabilirea si mentinerea anunturilor presupune timp si personal cu experienta care sa analizeze rezultatele si sa optimizeze anunturile pentru obtinerea rezultatelor dorite.

Acum este momentul sa incepi promovarea prin Facebook Ads!

Nu stii cum se face? EVOMARK, companie dedicata succesului afacerii tale, transforma oportunitatile in rezultate! Te asiguram ca recompensele vor fi cel putin pe masura investitiilor.

 
 

 

eBook Gratuit. Maximizează-ți Profitul Online

Află cum să-ți crești rata de conversie, să vinzi mai mult și mai profitabil în afacerea ta.

Descarca eBook

 
SOLICITA OFERTA