De ce sa apelezi la un profesionist cand iti (re)construiesti site-ul?

 

In ciuda studiilor conform carora 58% dintre utilizatorii internetului tind sa aiba mai multa incredere intr-un bussines prezent in mediul online, inca sunt destule afaceri care nu detin un web site sau conturi pe retele de socializare populare.

Prezenta in mediul online este cruciala daca intentionezi sa detii o pozitie puternica, dar mai ales sa iti faci afacerea cunoscuta in randul clientilor si implicit sa-ti cresti numarul vanzarilor. Detinerea unei pagini Facebook, postarea de anunturi pe forumuri, Google+ sau alte retele sociale, nu sunt suficiente! Clientul are nevoie de o zona unde poate gasi structurat toate informatiile care il intereseaza si pe care sa le poata accesa oricand.

Scopul unui site este acela de a creste vizibilitatea companiei in randul clientilor si de a le oferi vizitatorilor o experienta de navigare cat mai placuta. Asa cum fiecare afacere este unica si fiecare site trebuie sa fie unic incepand de la aspect, forma, continut, culori si fonturi pana la structurarea informatiei in site si viteza de incarcare a paginilor. Vizitatorii se plictisesc repede, iar daca ceea ce oferi nu se ridica la nivelul asteptarilor lor isi pierd interesul  si parasesc site-ul inainte de a accesa si alte pagini in afara de homepage. Acest indicator poarta denumirea de bounce rate si valoarea lui o gasim in Google Analytics. Astfel, pe langa faptul ca pierzi vanzari este afectata si imaginea companiei. Despre motivele pentru care un site nu vinde sau nu aduce clienti am mai vorbit si intr-un articol anterior.

Profesionistii in domeniu cunosc importanta acestor factori si masura in care determina vizitatorii la actiune. O persoana fara experienta poate pierde cu usurinta aceste aspecte din vedere, deoarece nu detine cunostinte solide despre comportamentul utilizatorilor de internet.

Site-ul tau poate avea pana la zeci, chiar sute de mii de vizitatori intr-o singura zi. Asta presupune ca trebuie sa le oferi o experienta de utiizare memorabila. Cum poti face asta?

In modul cel mai sigur, econimisind timp si energie, pentru realizarea unui site care intr-un final este foarte posibil sa nu iti genereze rezultatele sperate, este  sa apelezi la o echipa de profesionisti. Astfel, vei beneficia de experienta lor pentru realizarea unui site potrivit nevoilor afacerii tale, responsive si adaptabil in functie de device-ul de pe care este accesat.

Daca totusi optezi pentru varianta free, fara doar si poate pe internet gasesti o multitudine de informatii si indicatii despre ce trebuie sa alegi, cum trebuie sa arate si cum poti ajunge la o forma finala a site-ului tau. Insa, inainte sa incepi trebuie sa detii cateva cunostinte de baza: ce este un nume de domeniu si cum sa ti-l alegi? la cine vei apela pentru gazduirea site-ului tau? web design pentru o emblema corecta a afacerii tale in mediul online, optimizare SEO si nu in ultimul rand administrarea si mentenanta periodica a acestuia.

Prezenta in rezultatele motoarelor de cautare este un alt aspect caruia trebuie sa ii acorzi o deosebita atentie. De ce? Un site bine indexat in Google iti ofera posibilitatea sa te dezvolti si sa ajungi la un numar cat mai mare de clienti si potentiali clienti. Indeplinirea conditiilor pentru ca site-ul tau sa se situeze in primele pozitii pe Google este fireasca pentru un profesionist, dar pentru o persoana fara experienta s-ar putea sa fie o activitate complicata si care intr-un final va genera o rata de conversie mult sub cea initial sperata.

Strategia de promovare a site-ului – oricat de atractiv este din punct de vedere vizual si indiferent de calitatea continutului trebuie sa stii ca noul tau site nu se va afla in primele locuri pe Google de pe o zi pe alta. Pentru a urca pozitii in motorul de cautare este necesara elaborarea si implementarea unei campanii de promovare online atat pe site, cat si pe retelele de social media care fac trimitere catre acesta. Prin urmare, odata ce site-ul a fost publicat, trebuie sa se inceapa promovarea prin campanii pe Google Adwords, campanii social media pe Facebook Ads, Linked In si alte retele de socializare populare cu scopul de a directiona mai mult trafic pe site.

Esti sigur ca vrei sa risti succesul afacerii tale? Lasa asta in seama specialistilor EVOMARK.

 
 

 

eBook Gratuit. Maximizează-ți Profitul Online

Află cum să-ți crești rata de conversie, să vinzi mai mult și mai profitabil în afacerea ta.

Descarca eBook

 
SOLICITA OFERTA